Friday, March 27, 2009

final camp punyer story


halooo..sowi kwn-kwn aku bizi sikit..aku manyak kerja..tu yg lame aku tak update blog..fuh aku baru jer balik dari final camp..letih giler beb..bayangkan aku leh cakap yg aku tak tidor dlm beberapa hari..tak sangka aku..selama ni aku pantang ada time mesti tidor punyer...hahaha...hmmm..mcm-mcm aktiviti yg aku wat..waterfall abseiling,camp craft,water rafting,kembara,survival n mcm-mcm lagi..tapi aku tak leh lupa langsung pasal aku kena jual...tension giler aku..aku pun tak paham kenapa aku kena jual..tapi akhirnya aku paham..tapi aku tak sangka yg aku leh wat survivor sorang-sorang..nak menangis aku dok sorang-sorang..mase ni lah aku teringat kat kwn-kwn,family n sume org yg byk tolong aku..aku dapat rasekan yg aku tak leh hidup tanpa diorang...final camp ni byk mengajar aku tentang kesabaran dan erti hidup..memang tak leh dapat pengalaman ni kat mane-mane..alhamdulilah sume selesai

No comments:

Post a Comment