Friday, March 27, 2009

first camp punyer story


mulenye aku takut giler bile dgr citer pasal first camp dari senior aku,tak leh tidorla,tak leh mandi la,mcm g yg aku dgr..takut weh!!first camp aku bertempat kat Bukit cerakah..hmmm first time wei g sane..sampai aje kt uitm shah alam da kena marah pasal tak ajak org lain makan..tak pela ni sume jadi pengajaran..aku dpt 1 group ngan kedeng,zul n iejan..hmm..tgk diorang ni huru-hara sikit..tapi diorang tetap kawan aku yg best..sampai jer kat bukit cerakah..aku terus kena angkat barang g dekat camp site..peneat weiiii!...boleh kurus aku hari-hari macam ni..hehe..pas tuh kitorang sume wat khemah pusat,khemah dapur and mcm-mcm lagi..lagi penat ngan tension g...pkej weiii.hehe..aktiviti mlm aku bermula ngan aktiviti night walk and solo drop..huiii.takut giler weiii..dah la aku tak pernah masuk hutan malam-malam...tapi nasib baik la da membe yg banyak support aku...thanks korang...selepas 3 ari dekat bukit cerakah..akhirnya aku pun balik ke bandar penawar dgn 1001 pengalaman..memang best giler kem ni...tapi aku still takut cam ne agak nya final cam aku kan???

1 comment: